Warna peach untuk tema perkahwinan (Peach color for wedding theme)

Warna peach untuk tema perkahwinan (Peach color for wedding theme)

Salam uollss..

 

Macam nak kawen sekali lagi jer bila gugel pasal kawin-kawin neh. Ehemm. Dengan orang yang sama okeyyy. Hehehe. Jom kita gugel pasal tema kaler peach. Sesapa yang pilih kaler peach untuk tema korang memang dah tak salah pilih dah. Memang cantik sangat kaler peach ni tau. Lembut lemah gemalai jer. Heeee.

 

Suka tengok kombinasi kaler neh. Ada kuning, jingga, peach, soft pink, cream..Semua soft belaka.

 

Kalau tak gugel tak tahu kan. Rupanya banyak jenis jugak kaler peace neh. Nama macam-macam pulak tuh. Nah, sekarang decide nak kaler apa sebenarnya. Heee..

Sumber :

http://the-customwedding.com/

Sumber : http://www.weddingsbylilly.com/

 

Peach-Pink

 Sumber : http://www.zenadiadesign.com/archives/category/color-palette/theme-whimsy

 

Peace-Gold

Peace-Mint-Pink

 

 

Pink-White-Silver

 

Sumber :  http://burnettsboards.com/2012/06/gold-peach/

Tapi tak semestinya nak kombinasikan dengan kaler senada kan. Boleh jugak color blocking skit.

Peace-Blue

 

 

Peach-Lavendar

 

Peach-brown-black

 

Sumber :

http://bridalcookie.com/weddingtobe/pretty-peach-wedding-inspiration/ 

 

Peace-Aqua-Ivory

 Sumber : http://rusticweddingchic.com/summer-wedding-color-ideas

 

 

So, dah dapat idea nak combine warna apa??

Artikel asal: izahafizah
https://izahafizah.blogspot.com/2014/02/warna-peach-untuk-tema-perkahwinan.html



Ha, sekarang dah dapat sedikit sebanyak

Warna peach untuk tema perkahwinan (Peach color for wedding theme) kan.
Sebelum itu, pasangan yang bakal berkahwin juga perlu mencari doorgift untuk majlis anda nanti. Anda tak perlu susah cari kerana kami ada doorgift yang anda mahu! Harga yang berpatutan taw 🙂

Mari dapatkan doorgift dengan kami 🙂

KLIK SEKARANG! https://reemdoorgift.com



WhatsApp chat