Doorgift yang cantik serta menarik lagi berguna: comel dan bermanfaat

Sapa pernah melaui situasi-situasi macam ni:
Situasi 1: Dekat LRT, masa balik kerja.
Pintu tren dibuka, maka masuklah menyerbu orang berpusu-pusu. Dalam padat-padat tu, dapatlah anda masuk juga. Tiba-tiba (Jengjengjeng), sebab banyak sangat bau campur-campur, anda pun rasa nak terbersin. Tahan punya tahan nak cari tisu/tuala nk cover, sekali
“…Achoooo…”
Alamak!! Korek-korek beg, aishh, masa nilah takde tisu. Nak lap, tapi tak selesa.
Maka berhuhulah sepanjang perjalanan sampai stesen berikutnya, kalau kritikal, turun jugak kena beli tisu ni, tak selesa.

Situasi 2:
Anda kat mall tengah jalan-jalan nak naik escalator/tangga, masa nak pegang side tepi tu, terasa basah melekit pulak, tengok atas, oh ada orang tengah makan benda manis. Ya rabbi tak selesanya melekit-lekit ni!

Situasi 3:
Dalam lif, tengah syok-syok scroll telefon, tiba-tiba ada bau kurang enak pulak, macam ade bom dengan silencer dilepaskan. Sumber, tak diketahui. Semerbaknya seluruh alam. Berpinar rasa. Kalau pegang hidung ni macam tak sopan, nak taknak kena cover juga hidung ni.

Apa persamaan tiga-tiga situasi ni?
HA! Kita perlukan sesuatu untuk menghilangkan/ mengurangkan ketidak selesaaan. Penting sebenarnya sediakan payung sebelum hujan ni.

Bayangkan, menghadapi situasi-situasi diatas tetapi dengan wujudnya tisu/kain lap/tuala kecil dalam radar yang boleh dicapai. Pasti anda berasa sangat lega bukan?

Makanya, percayalah, kalau anda hadiahkan saputangan kepada orang, walaupun nampak kecil (dan comel juga), ia sangat bermanfaat pada masa-masa genting.

Di Reemdoorgift kami menyediakan seleksi pelbagai jenis tuala kecil untuk anda. Variasi yang boleh dipilih terdapat dalam beberapa model.

Tuala Muffin

Tuala Muffin

Tuala Model Mufin 

small size-17

Tuala aiskrim potong

Model tuala aiskrim potong

 

Handkerchief

Handkerchief

Handkerchief

dan banyak lagi model yang lain di sini  http://reemdoorgift.com/product-category/tuala/

:)

Leave a Reply